måndag 9 maj 2011

"Insynsskydd"

Jag var precis skitduktig och tvättade fönstren! Tänkte vara snäll och göra något vettigt medans Jens är på jobbet och gör ett eftermiddagspass, när solen skiner som mest! Jag hade hoppats på att han inte skulle märka något, för på något vis känns det som ett bevis på att de är tvättade för att de inte syns! Men jag lyckades med något konstigt.. Nu SYNS fönstren mer än någonsin?! Jag tänker inte berätta hur jag gjorde, men det var uppenbarligen inte så jag skulle ha gjort! :) Jag får försöka göra om och göra rätt! Skyller på att jag installerade ett insynsskydd för nyfikna grannar!


Jag är så himla sugen på att köpa en ny mountainbike. Men det får nog vänta något år! Vill absolut inte testa en ny heller.. Då kommer jag väl aldrig vilja sätta mig på min gamla Comp igen... För att ni som inte bryr er om cykel ska förstå vad jag snackar om här så ska jag prata i klartext! Jag har en cykel som är gammal, min bror hade den innan mig, då på den tiden var den tuff, nu K-märkt! Men säg att den kan klassas som en Ford? Och en sån cykel jag vill ha nu är ungefär en BMW.. Skulle jag äga en Ford och testa en BMW är det klart att jag aldrig mer skulle sätta mig i Forden, förmodligen bara köra den till skroten! Haha! :)
Just därför pinnar jag på i min Ford och trånar efter alla blanka BMWs som kör om mig! Men inte är jag bitter över det inte, kan ju ha världens vackraste racer!



Såg att det var en cyklist som dog i Girot idag.. Vad hemskt!
Tänker tillbaka på den dagen Tiffe gick bort..
Sådana dagar borde inte finnas, sådana saker bör inte hända!
Hoppas ni kan bli vänner i cykelhimlen, då kan ni träna ihop!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar