lördag 28 maj 2011

Väldans populär!

Haha, nu hände de grejer här på bloggen! Från att min läsarstatistik har varit nere i gyttjan och med små, små ynka försök kämpat för att ta sig upp litegrann, till att jag hade nästan över tjugo på en timme! Jösses säger jag bara :) Tack Pontus för det, jag länkar dig tillbaka som tack, visserligen är det nog bara dina läsare som är här och läser, men ändå;)! Aldrig förr har jag varit så populär här på bloggen! Vem vet, om en månad eller två kanske jag har fått en kommentar med!


Så vad vill ni läsa om nu då, kära "alla som läser Pontus blogg" :)
Vill ni höra att jag köpt en ny hjälm, en Bell Sweep, och är typ skitsnygg i den?
Vill ni kanske veta att jag köpte min första racer i april, och börjar bli ganska snabb för att vara en simpel motionär?
Eller vill ni kanske veta att jag ska cykla Siljan Runt nästa helg?
Jag önskar mig lika många påhejningar som Pontus fick idag! :) Är det någon som har en snygg mtb till salu så får ni gärna skriva en kommentar!

(Kommer ändå aldrig få varken en kommentar eller en till cykel haha!)
Tack för mig! Välkommen åter! :)





1 kommentar:

  1. Nu ser du ut som en riktig cyklist! CRT tröja och fika:)

    SvaraRadera